Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Βιβλία, Προσφορά,Αλληλεγγύη!

 

21 Ιουνίου 

Οι προσφορές συνεχίζονται! Και μας χαροποιούν....! Και μας συγκινούν...! Και μας φέρνουν πιο κοντά σε βιβλία και ταξίδια ουσιώδη!
Ευχαριστούμε ολόψυχα τις κυρίες Μαρία Ραχούτη και Κέλλυ Κριτικού για την πολύτιμη και ανεκτίμητη βοήθεια τους! 
Να είστε σίγουρες πως θα τα σεβαστούμε, θα τα τιμήσουμε, θα τα αγαπήσουμε! <3

****


28 Ιουνίου 

Και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην ευχαριστήσουμε τους συγχωριανούς μας Έφη Ζήκου και Μιχάλη Κιούση για την δική τους πολύτιμη προσφορά! 
Θα περιμένουμε με χαρά να γίνετε μέλη της Βιβλιοθήκης! :)

Υπάρχουν κι άλλοι συγχωριανοί μας που έχουν δώσει βιβλία για να ενισχύσουν την Δανειστική μας Βιβλιοθήκη. Μεταξύ αυτών: Πέγκυ ΗλιοπούλουΡούλα Δρύτσουλα, Αφροδίτη Δρύτσουλα, Γωγώ Κωλέτη, Ελισάβετ Κόλλια, Τασούλα Αναστασοπούλου, Κατερίνα Τσουκάτου, Δήμητρα Ελένη, Δήμητρα Κωλέτη....



****


7 Ιουλίου

Λένε πως το facebook και το internet γενικότερα είναι απρόσωπο, ψεύτικο και πως δεν φέρνει τους ανθρώπους κοντά αλλά πως τους απομακρύνει όλο και περισσότερο... Και εως ένα σημείο μπορεί και να ισχύει. 
Στην δεδομένη όμως περίπτωση μόνο ως τέτοιο δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω. Και πως μπορώ άλλωστε όταν άτομα που τα έχω γνωρίσει μέσω βιβλιοφιλικών ομάδων, που είναι μόνο διαδυκτιακοί φίλοι, βλέποντας τις αναρτήσεις μου στο προφίλ μου για την Δανειστική Βιβλιοθήκη μας μου στέλνουν μήνυμα λέγοντάς μου: στείλε μου διεύθυνση Δήμητρα έχω έτοιμο το πακέτο με την προσφορά μου!
Ο λόγος για την Θεοδώρα Μιρλίδου! Σε ευχαριστούμε πολύ για την αυθόρμητη και πολύτιμη βοήθεια σου! Προσωπικά σε ευχαριστώ που με εμπιστεύτηκες, με τιμά πολύ! <3 <3
Να είσαι καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου